مظاهری:

روحانی با پاسخ ندادن به ابهامات موجود در مورد برادرش مانع قضاوت جامعه نمی‌شود/ اعتماد مردمی به انقلاب نباید قربانی اعمال خلاف قانون عده‌ای نورچشمی و آقازاده شود

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: روحانی باید بداند پاسخ ندادن به ابهامات موجود در مورد برادرش مانع قضاوت جامعه نمی‌شود و انتظار می‌رود وی، پیش از دیگران، به دنبال شفافیت در این موضوع باشد.

به گزارش سراج24،ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر ارتباط حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور با یک متهم مالی گفت: نقش پررنگ برادر رئیس جمهور در برخی انتصابات و قرارداد‌ها و مناسبات موضوعی است که مدت‌هاست در رسانه‌ها مطرح و در اذهان عمومی به سوالی بی‌پاسخ تبدیل شده است و متاسفانه رئیس جمهور در برابر این سوالات پاسخی به افکار عمومی ارائه نکرده است.

وی افزود: یکی از اصول حاکمیت اسلامی برابری همگان در برابر قانون و پاسخگویی شفاف در موجهه با افکار عمومی است. در سیره و روش حاکمان اسلامی و خصوصا امیرالمومنین مطالب فراوانی از حضور بی دغدغه ایشان در برابر سوالات قانونی وجود دارد.

مظاهری تصریح کرد: روحانی باید بداند پاسخ ندادن به ابهامات موجود در مورد برادرش مانع قضاوت جامعه نمی‌شود و انتظار می‌رود شخص رئیس جمهور، پیش از دیگران، به دنبال شفافیت در این موضوع و پیگیری مسائل مربوط به فساد باشد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد نباید محدود به تریبون‌های عمومی شود و در حرف بماند، ادامه داد: روحانی در صحبت‌های خود به ملموس بودن کاهش فساد در نگاه مردم اشاره داشته و امیدواریم با پاسخگویی و برخورد قاطع وی، شاهد عزم و اراده جدی مسئولان رده بالای کشور باشیم که روحانی پیش‌تر از آن سخن گفته بود.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اعتماد مردمی به انقلاب اسلامی نباید قربانی رفتار و اعمال خلاف قانون عده‌ای نورچشمی و آقازاده شود و عده‌ای به خاطر ارتباطات فامیلی حاشیه امنی برای خود قائل شوند، به همین خاطر، معتقدیم قوه قضائیه باید بی توجه به ملاحظات غیر قانونی و مصلحت اندیشی‌ها، به وظیفه خود در رسیدگی به پرونده‌های قضائی عمل کند.

منبع:فارس

اخبار مرتبط

انتشار بخشی از خاطرات آیت‌الله رئیسی برای نخستین بار + ویدئو